Aantrekkelijkere stad in en voor de regio

Arnhem stevig positioneren met behulp van de Arnhemse kernwaarden

Arnhem stevig positioneren met behulp van de Arnhemse kernwaarden

We positioneren Arnhem als een sterk merk op grond van onze kernwaarden groen, creatief en vrij. Als subsidieverstrekker aan de stichting Citymarketing sturen we op resultaat. Door ons verleden levend te houden maken we verbinding met de toekomst. We stimuleren en faciliteren festivals en evenementen die passen bij onze kernwaarde, zoals Innovate, Fashion + Design Festival (FDFA), State of Fashion, Bridge to Liberation, Sonsbeektentoonstelling. Met ons evenementenprogramma vergroten we de maatschappelijke en de economische impact. We maken een strategie op topsportevenementen.
Om het tekort op de begroting 2022 voor de Bridge to Liberation-experience op te lossen, hogen we de subsidie voor de Bridge to Liberation-experience in 2022 incidenteel op met €100.000,- vanuit de algemene reserve. En verlagen we de subsidie in 2025 incidenteel met €100.000,- ten gunste van de algemene reserve. Hiermee blijft het totale subsidiebedrag over vier jaren in deze begroting gelijk (amendement 21A62 Extra budget 2022 Bridge to Liberation-experience).

Deze pagina is gebouwd op 12/14/2021 14:22:44 met de export van 12/14/2021 14:06:37